05 september, 2011

Aktivering - Jobklubben

Ja, så starter jeg i morgen i jobklubben.
Jeg er godt nok spændt på, hvordan det bliver. Jeg tror ikke, at de ville kunne hjælpe mig noget særligt, men jeg kan da så i hvert fald få skrevet en masse ud, som jeg har brug for. Ikke ansøgninger, for de sendes i dag pr. e-mail. Det synes jeg er vældig praktisk, for det kan ellers være en ret stor post i frimærker at få sendt ansøgninger med diverse bilag.
Jeg fik opklaret spørgsmålet omkring det var tirsdag eller torsdag, for jobcentret skrev, at jeg skulle deltage hver tirsdag kl. 13-16, mens der i brochuren stod, at jobklubben har åben hver torsdag kl. 13-16. Jeg talte med en sød medarbejder i Jobklubben, og hun kunne oplyse mig om, at det var en meget gammel brochure, jeg havde fået tilsendt, for de havde åbent både tirsdag og torsdag, og det har de haft de sidste 2 år!!!!
Jeg skal love for, at kommunen følger godt med :D - det er rent til grin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar