25 august, 2011

Ansættelsessamtale

Jaaaaaaaaa...

Jeg blev ringet op i går formiddag af en mand, der ville vide, om jeg ville komme til ansættelsessamtale på tirsdag den 30. august kl. 12.30...

OM JEG VILLE... TAK for det!!

Det er et job, jeg rigtig gerne vil have, og jobbet er i Silkeborg. Det er ikke så langt hjemmefra, og heldigvis er min datter vant til, at mor ikke arbejder lige i nabolaget. Hun er også så stor (det har hun været nødt til de sidste 2½ år), at hun bare kommer hjem og læser sine lektier. Det er dejligt og en stor lettelse for mig.

Jeg har så forbandet svært ved at skrive ansøgninger, og ofte synes jeg det er en gang pladder, der kommer ned på papiret og ikke et helt godt udtryk for, hvem jeg virkelig er. Men jeg må have fundet den rigtige formel 2 gange nu, for det er nemlig nr. 2 samtale jeg skal til på tirsdag.

Kryds fingre for mig ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar