19 februar, 2012

KROP - SIND - ÅND messen i Falkonér Centret


Ja, så var jeg af sted igen i år på messen i København. Messen er hvert år den første weekend i februar måned, og det var forrygende koldt, som sædvanligt. Og det trækker folk ind i varmen.


I år var lidt anderledes end andre år, da jeg ikke healede så meget. Derimod stod jeg foran og kaprede kunder til at prøve en gratis healing. Det gik vældig godt - i alt kom der 228 under vores hænder i løbet af de 3 dage. Dvs. i gennemsnit havde vi 76 mennesker på briksene hver dag kl. 10-18! Det er faktisk ret flot.

 

 


Langt de fleste sagde, at de ville prøve fordi de havde hørt om Reiki, og ikke fordi det var gratis. Mange udtrykte endda forundring over, at vi healede gratis. For mig er det min måde at vise taknemmelighed til Reiki, hvad Reiki har givet mig og stadig giver mig.

Vi var 4 jydetøser af sted i 2 biler. Det var en fantastisk hyggelig tur. Vi overnattede alle 4 hos vores Reiki-mester, Anne-Marie Risbjerg, i Græse ved Frederikssund.

Der er mange, der ikke forstår, hvorfor jeg selv betaler for at komme derover, og at jeg ikke får noget for at stå og heale/hjælpe en hel weekend...
Det har jeg en hel klar aftale med mig selv om: Jeg vil gerne give min tid i taknemmelighed over, hvad jeg selv har fået gennem Reiki. Den glæde vil jeg gerne bibringe andre... bibringe og ikke påtvinge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar