29 februar, 2012

1 ekstra dag

I dag er det den ekstra dag i året - den 29. februar!

Jeg er helt klar over, at det ikke er skuddag i dag. Det var den 24. februar. (I den gamle romerske kalender var februar den sidste måned, som oprindelig havde 23 dage. Da kalenderen ikke passede helt godt til årstiderne, skød man sommetider en skudmåned af variabel længde ind. Denne placering af skuddag på den 24. februar blev bibeholdt af Cæsar i den julianske kalender og senere også da den gregorianske kalender blev indført. Kilde: Wikipedia)

Dagen har budt på en tåget morgen, solens gennembrud og overskyet vejr, som dog heldigvis ikke resulterede i regnvejr.

I dag fik jeg ringet til min mekaniker, og fik tid i morgen formiddag, for min lydpotte lyder som en formel 1 racer. Det kunne være fedt at prøve at køre formel 1 - bare en enkelt gang.

I dag har jeg nået at få ryddet en masse op - desværre kun almindelig oprydning og ikke i kasserne, der bare står og venter mens de GLOR på mig.

I dag fik jeg ringet til min læge for at forny min recept på syreneutraliserende og vanddrivende medicin.

I dag har jeg syndet i forhold til min kur.

I dag har været en dejlig dag - TAK for den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar