11 oktober, 2011

Hvad skete der lige dér??


Så har jeg også oplevet det med!
Jamen, jeg er skam blevet kaldt "dum" i min aktivering (det dér jobklub, som jeg skal deltage i 1 x ugl.), og jeg blev spurgt, om jeg ville deltage i et oplæg med en direktør for Jyske Bank, hvor han ville fortælle, hvordan man skal skrive en ansøgning, og hvordan man skal gå klædt til en jobsamtale osv.


Men det ville jeg ikke, for jeg søger ikke jobs i hverken Jyske Bank eller andre banker. "Så vil jeg vurdere, at du er dum" sagde en vejleder så til mig, hvortil jeg så svarede: "Fint, og det er jo så mit valg ikke at ville deltage" hvorefter han så gentog, at han synes, jeg var dum, hvortil jeg svarede: "Det er jo så din opfattelse, og det er ikke mit problem!"
Sådan er det åbenbart at være ledig

Det behøver man såmænd ikke at hidse dig op over. Jeg har det SÅ godt med mig selv, og det har han tydeligvis ikke, så det er egentlig mest synd for ham. Jeg har det OK, og kan stå inde for det jeg siger og gør.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar